viernes, 9 de octubre de 2009
Non?
Beti lasaitzera etorri zaitezkeen tokian zaudete. bertan gustoko musika, zinema, liburu etab. buruz hitzegingo dut. ondo segi
No hay comentarios:
Publicar un comentario
‹
Inicio
Ver versión web
No hay comentarios:
Publicar un comentario